יום שבת, 28 במרץ 2009

S.M.O - Social Media Optimization


שיווק באינטרנט וברשתות חברתיות

כידוע, כיום ישנם אתרים גדולים המשמשים כרשתות חברתיות, אתרים אלו הם דרך נוספת לעזור להגדיל את קהל הלקוחות של.
שזה תלוי במספר פרמטרים ישנם סוגים שונים של עסקים ולא כולם מתאימים לנוער שגולש באתר פייסבוק וכדומה. 
ובכל זאת, ניתן לפתוח שם עמודים בעל כותרת שהינה שם העסק, ולפרסם שם מאמרים, תמונות, וסירטונים וליצור בעצם קהילות קטנות נוספות המקבלות עדכונים וגישה ישירה לתכני העסק, לווא דווקא דרך אתר הבית.
וכמובן שהקישור לדף הבית של העסק הינו נמצא באותו עמוד וכך גם לקוחות פוטנציאלים מגיעים לאתרך, גם כמות הכניסות לאתר גדלה, וגם כיוון שדפים אלו נפתחים באתרים בעלי דירוג בגוגל גבוהה, הדף תופס מקומות גבוהיים במנועי החיפוש ועוזר לקידום האתר.
דוגמא לדף נחיתה שנפתח באתר פייסבוק לקבוצת קפוארה גדולה, קפוארה ישראל  בפייסבוק.
כמובן שישנה דרך נוספת עליה אני ממליץ בחום, היא ללפתוח בלוג, למלא אותו בתכנים, לעדכן אותו על בסיס קוע, למלא אותו במשתמשים, דוגמא טובה שוב באותו התחום, בלוג קפוארה.



2 תגובות:

  1. האם ניתן לבצע סוג פרסום כזה לבד?

    השבמחק
  2. בעיקרון, כן חוץ מידע בסיסי במחשבים אין צורך במידע מסויים שלא ניתן לחקור לבד לגבי התחום הזה ספציפית.
    אך כמובן שזה הכול בחירה שלך, אם יש לך זמן לנהל את זה, לעדכן את זה, אם במידה ואתה מנהל את האתר שהקמת אין שום בעיה, אם במידה ואתה רוכש אדם שיקדם לך את האתר אז בכל מקרה זהו כיום חלק מקמפיין פרסום באינטרנט.

    השבמחק