יום שישי, 28 באוגוסט 2009

קורס קידום אתרים - איך לעשות כסף באינטרנט.


אני גאה להכריז על הקורס שאני פותח בקרוב, לבעלי עסקים קטנים ובינוניים המעוניים להגדיל את הרווחים שלהם וקהל הלקוחות שלהם דרך האינטרנט.
הקורס יכלול.

הדרך לאינטרנט

מה זה אינטרנט?
מושגים בסיסיים בעולם האינטרנט.
מה זה אתר אינטרנט ? ולמה אני צריך אחד.
חשיבות הפרסום באינטרט.
סטטיסטיקות מעולם האינטרנט, והצלחות.
מנוע החיפוש של גוגל על רגל אחת.
מה צריך לעשות לפני שמתחילים פרוייקט של הקמת אתר.
קורס למנהל אתר אינטרנט – פירוט הקורס.

פירוט מורחב יינתן בהמשך,
הקורס יימשך 10 מפגשים, כל מפגש 3 שעות, ויהיה קורס הרחבה בתשלום נוסף למעוניינים.
בקרוב יינתנו שאר הפרטים, בנסוף בכדי להתעדכן הנכם מוזמנים להצטרף לקבוצה "הדרך לאינטרנט" בפייסבוק.

לכל ייעוץ שרות או הכוונה ניתן להתקשר - 0543954679

2 תגובות:

  1. תודה רבה. לאחרונה אני נמשך מאוד לתחום קידום האתרים והשיווק דרך מנועי החיפוש. אולי אירשם בקרוב, מתי נפתח הקורס הבא? ומה שם החברה? תודה ושבוע טוב.

    השבמחק
  2. מאז נפתחו קורסים שונים שאני מלמד בהם, אתה מוזמן ליצור קשר עם חברת האקריו ב 036135565 בכדי להירשם לקורס הקרוב.

    השבמחק